Hairstyles 'Fryzury'

Udostępnij ten post

Hejka! Dzisiejszy post jest o FRYZURACH, chciałoby się napisać nietypowy, ale ten blog będzie na wiele tematów, oczywiście nie rezygnuję z recenzji książek, ale chcę trochę urozmaicić tego bloga. Tak więc poniżej jest trochę inspiracji z różnymi fryzurami, które można mieć na wiele różnych okazji, np. do szkoły ;) #BackToSchool

Postanowiłam, że nie będę rozpisywać się na pół strony, jak tą fryzurę  należy wykonać, ale wystarczy spojrzenie na zdjęcie, które według mnie wiele lepiej pokaże jak taki hairstyle wykonać.:D                                                                                                                            
How To Do The Twisted Fishtail   The Trendiest Hairstyle Of The Season:
                                                                                                                      
Overalls & dutch braids <3 Our beautiful customer @ewka.was is wearing her 160g Dirty Blonde #luxyhairextensions in this photo.:

Znalezione obrazy dla zapytania easy hairstyles

Znalezione obrazy dla zapytania hairstyle
https://www.echopaul.com/ #hair Create a faux-hawk flanked by killer French braids. | 15 Ways To Up Your Braid Game | To do on my long-haired bestie.: Znalezione obrazy dla zapytania hairstyles

Znalezione obrazy dla zapytania hairstyle
Waterfall braid with curls from @xhairlove using the BaByliss easy curl.  source The post Simple Waterfall Braid & Curls appeared first on Hairstyles How To.:
                                 
17 of the Most Gorgeous New Braids for Spring via @PureWow: Get longer hair with the help of Remy Clips clip-in Hair Extensions! www.remyclips.com:

I to na dzisiaj tyle, fryzury nie są aż takie trudne w wykonaniu, a wyglądają bardzo ładnie, na dodatek większość to warkocz lub kilka warkoczy. Mam nadzieję, że spodobał wam się post takiego typu. 
Akurat dzisiaj "odwiedziła" nas fryzjerka i obcięła mi włosy, planowałam podciąć końcówki, a w rezultacie mam obciętą ponad połowę włosów xD Może się przynajmniej wzmocnią...
Która z powyższych fryzur podoba się wam najbardziej?

Do następnego posta! :*
Nata ♥


58 komentarzy :

  1. Uwielbiam takie obrazki! Lubię podziwiać takie piękne włosy :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) ja też chyba też trochę urozmaicę swojego loga. Wszystkie fryzury są fajne ;)
    Współczuje.... włosów. Taki to właśnie jest problem z niektórymi fryzjerami. Nie wiedzą gdzie są końcówki:/

    Buziaki :*
    zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem w tym, że fryzjer wiedział, ale mama nie... powiedziała, że to prawie nic i można ciąć dalej xD

      Usuń
  3. Pierwsza jest ładna. Ja mam to samo, jak skończę czwartą technikum, idę ściąć moje włosy, bo mam tak słabe i cienkie, że to masakra jakaś. I tak szybko się rozdwajają. Co bym nie robiła, to nie pomaga, więc zostaje mi ściećie z około 10 cm, jak nie więcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przynajmniej się wzmocnią, po jakimś czasie też można się przyzwyczaić i jest to wygodniejsze ;)

      Usuń
  4. Jasne, że można śmiało urozmaicać! W końcu to twój blog. Nie musisz nic nikomu tłumaczyć :)
    Najbardziej podobają mi się fryzury pierwsza (#dzieckokwiatforever), przedostatnia i ostatnia. Jakoś tak zaczęłam przepadać za warkoczykami, ale mam taką urodę, że jak tylko właśnie mam je na głowie, to zaraz wyglądam na jeszcze młodszą, niż jestem -.-
    Super pomysły, chociaż jednak ta pierwsza wydaje się trudna do zrobienia i potrzebowałabym tutorialu aby wiedzieć, jak ją wykonać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można sobie zrobić warkocz, nawet jak wyglądasz na młodszą, to nic takiego, jeżeli są dla ciebie wygodne i ci się podobają, to nie widzę przeszkody :) Oto jak wykonać pierwszą fryzurę ! (tak myślę), bierze się dwa pasma włosów z góry i je zakręca do środka, później można związać je razem gumką lub wsuwkami itp. i zrobić kłosa, który jest z dwóch pasm :D Haha
      Miłego dnia! <3

      Usuń
    2. No wiem, wiem. Od czasu do czasu chodzę w warkoczach bo są mimo wszystko bardzo wygodne i takie... Nasze słowiańskie :D
      Ale muszę się pogodzić że w dwóch warkoczach po bokach głowy nie wyglądam tylko trochę słodko ale dojrzale ale ULTRASŁODKO i tak dziecinnie xD
      No dobra, to bym wykminiła. Bardziej się martwię jak te kwiaty tam wpleść!
      Dzięki, nawzajem! ;)

      Usuń
  5. Świetne te fryzury, uwielbiam oglądać te wszystkie inspiracje :) Kochana dziękuję za nominowanie mnie do LBA :) Na wszystkie Twoje pytania odpowiem w kolejnym poście :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, więc czekam na twój kolejny post :D

      Usuń
  6. Ale śliczne. :D Zrobiłabym ale mi ledwo warkoczyk wychodzi hahaha.
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można trochę zapuścić włosy, zresztą czasami coś się znajdzie nawet na te krótsze, mi też teraz zbyt wiele fryzur nie zostało, gdy je obcięłam xD

      Usuń
  7. Pierwsza jest boska :o a o gęstości tego ostatniego rudziakowatego warkocza to ja nawet nie... xd uwielbiam warkocze :) muszę się nauczyć je robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pierwsza jest super, z resztą wszystkie są bardzo ładne :D

      Usuń
  8. Śliczne fryzury , fryzura pierwsza chyba najbardziej mi się spodobała.
    Bardzo lubię te warkocze , lecz trudno się je troszkę robi :)
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są bardzo ładne, ale warkocz z trzech jest prosty, można go robić na wiele sposobów lub wpiąć we włosy jeszcze jakąś ładną spinkę/kwiat :) (wiesz ile dziś można kupić ozdób do włosów? zawsze można coś znaleźć, a fryzura od razu może wyglądać bardziej bajecznie xD)

      Usuń
  9. Najbardziej podoba mi się fryzura pierwsza :). Niestety nie umiem zrobić sama sobie takich fajnych warkoczy..
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i współczuję obcięcia tylu włosów. Też tak miałam, ale jest plus - są zdrowsze ! :)
      Zapraszam do mnie - KLIK :)

      Usuń
    2. Samemu jest sobie trochę trudniej zrobić taką fryzurę, ale po pewnym czasie się można nauczyć :D Tak, jakiś plus po obcięciu włosów nadal jest, z resztą zanim się obejrzymy znów będą długie :)

      Usuń
  10. Okay, we can, I'm gonna visit your page :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym mieć takie włosy jak te panie ze zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza fryzura jest cudowna! Ja ostatnio u fryzjera chciałam ściąć końcówki, a wyszło że mam o ponad połowę krótsze włosy :D Pomimo to, nie żałuję

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię czesać warkocze, wyglądają uroczo ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne fryzury :) uwielbiam warkocze
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie fryzury są prześliczne! Nie potrafię wybrać najładniejszej :D Jeju żałuję, że nie potrafię takich zrobić :D Super pomysł z urozmaiceniem bloga ;)
    Ps: Masz super kursor, mogłabym się nim ciągle bawić xD
    Pozdrawiam ;) #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wszystkie są super! Ja umiem robić warkocze/kłosy, ale jakoś nie wyglądają tak ładnie jak na tych zdjęciach xD Dziękuję <3

      Usuń
  16. Te wszystkie fryzurki są naprawdę cudowne, ale jak to wiemy, raczej rano podczas szkoły nie ma zbytnio czasu na takie 'wymyślne' fryzury więc często u mnie jest to kok, kitka, lub rospuzczone ;D

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak najczęściej robię, ale czasami można sobie pozwolić na jakiś warkocz, nie robi się jego aż tak długo, czasami wystarczy mniej niż minuta :)

      Usuń
  17. Śliczna jest ta pierwsza i druga fryzura <3
    Mogłabyś kliknąć w reklamy u mnie na blogu- będę bardzo wdzięczna :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/przepis-na-domowe-spa.html

    OdpowiedzUsuń
  18. super inspiracje :) mi podobają się chyba wszystkie fryzurki :P wyglądają świetnie :P

    pozdrawiam i zapraszam do mnie NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia fryzur :) Mi się podoba pierwsza <3

    Zapraszam jeśli ci się spodoba - zaobserwuj :) Odzwdzięczam się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej cudowne inspiracje! te fryzurki wyglądają tak słodko, wszystkie bardzo mi się podobają pewnie dlatego że zazwyczaj chodzę w rozpuszczonych włosach bo nie potrafię sama siebie ładnie upiąć. Chciałabym umieć się tak uczesać, naprawdę kocham się w warkoczykach :) naprawdę super post myszka! A co do fryzjera, ja już dawno nie ścinałam włosów, nawet nie podcinałam żyją swoim życiem :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czas coś zmienić, warto sobie czasami zrobić nawet prostego warkocza :) Z tego co widziałam, masz bardzo ładne włosy, moje były już zniszczone, dlatego musiałam podciąć xD
      Pozdrawiam :**

      Usuń
  21. Ale cudowne <3 Żadnej z nich nie umiem :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xDD można sobie czasami nawet zrobić najprostszego warkocza i wygląda fajnie :)

      Usuń
  22. Wolałabym jednak, gdybyś krok po kroku napisała, jak wykonać taką fryzurę, bo zdjęcie pokazuje jedynie efekt końcowy i nie mam bladego pojęcia, jak zrobić którąkolwiek z tych fryzur.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, okay, może następnym razem spróbuję ;)

      Usuń
  23. Przedosotatni warkocz jest przepiękny! Jak ja bym chciała takie cuda umieć tworzyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest akurat warkocz z dwóch pasm, nie jest bardzo trudny :D Wystarczy najpierw obydwa pasma zakręcić w jedną (tą samą stronę), a później zakręcić je razem, ale w przeciwną stronę, aby się nie rozplątały i zawiązać gumką :)

      Usuń
  24. Świetne inspiracje! uwielbiam warkocze.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    www.camodja.blogspot.com
    Może wspólna obserwacja? Daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne fryzury, jednak mi by nie pasowała żadna. Ledwo co polubiłam u siebie boksy.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń