TAG 100 pytań, których nikt nie zadaje

Udostępnij ten post

Hello!! Dzisiaj post troszkę inny, ponieważ będzie to TAG, którego w sumie dawno na moim blogu nie było, pomimo, że bardzo lubię je robić. Jest to "TAG 100 pytań, których nikt nie zadaje". Zrobiłam go razem z  Olą ♥ - na jej blogu jest pierwsza połowa tego tagu, a tutaj znajduje się reszta pytań (i odpowiedzi). :)
Tak więc oto one!
51. Czy używałaś broni?
Nata: Tak.
Ola: Tak
52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?
Nata: Jak potrzebowałam zdjęcia do legitymacji, około rok temu.
Ola: Nie pamiętam
53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
Nata: Nie, nie uważam tak!
Ola: Oczywiście, że nie! Moim ulubionym jest "Mamma Mia", który chyba każdy zna :)
54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
Nata: Nie, uwielbiam święta. Są dla mnie bardziej powodem do radości.
Ola: Nie, uwielbiam je ♥
55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
Nata: Taaak, wiele razy. ^^
Ola: Uwielbiam pierogi ♥ Najlepsze są z jagodami i ruskie
56. Ulubione ciasto owocowe?
Nata: Szarlotka. Yumm.
Ola: też szarlotka ♥
57. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
Nata: Malarką, pisarką, aktorką, tancerką, piosenkarką, aktorką, projektantką itp. itd.
Ola: Na pewno weterynarką i aktorką :)
58. Czy wierzysz w duchy?
Nata: Chyba tak...
Ola: czyja wiem... to taki temat tabu xD
59. Czy miałaś kiedyś uczucie Déjà vu?
Nata: Aha. Często.
Ola: tak
60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
Nata: Takie w tabletkach? To nie.
Ola: Liczą się owoce i warzywa ? :D
61. Czy nosisz kapcie?
Nata: W zimę, a w lato prawie w ogóle.
Ola: Nienawidzę kapci :P
62. Czy nosisz szlafrok?
Nata: Nope.
Ola: kigurumi :3
63. W czym śpisz?
Nata: W sukni balowej. Żarcik. Haha.
Ola: w T-shirt'cie i spodenkach
64. Pierwszy koncert?
Nata: Jeszcze przede mną. Niestety do tej pory nie udało mi się na żaden pójść.
Ola: nigdy nie byłam, ale bardzo chcę pójść
65. Superpharm, natura czy rossman?
Nata: Rossman.
Ola: Zdecydowanie Rossman :D
66. Nike czy adidas?
Nata: Obydwa. ;)
Ola: Adidas.
67.  Cheetos czy fritos?
Nata: Cheetos.
Ola: Cheetos
68. Orzeszki czy nasiona slonecznika?
Nata: Orzeszki.
Ola: Ale banał! oczywiście, że orzeszki najlepiej nerkowce ♥♥♥
69. Czy słyszałaś o grupie Très Bien?
Nata: Nie-e
Ola: nieee...
70. Czy brałaś lekcje tańca?
Nata: Tak, np. w wakacje jak byłam młodsza... i później znowu z 1-2 miesiące.... oraz gra w Dance Central na xboxsie :D
Ola: Niestety nie
71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
 Nata: Mój młodszy brat kocha piłkę nożną i pragnie być piłkarzem, to dlaczego nie?
 Ola: Mam tylko młodszego brata, ale ja nie wiem co z niego wyrośnie xD
72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
 Nata: Nie.
 Ola: Tak!
73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?
  Nata: Tak.
  Ola: Tak
74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
 Nata: Tak. I ze śmiechu.
 Ola: Tak ♥
75. Czy masz płyty gramofonowe?
 Nata: Nie.
 Ola: Nie
76. Czy masz gramofon?
 Nata: Też nie. :D
 Ola: Nie
77. Czy palisz kadzidełka?
 Nata: Nope.
 Ola: Zdecydowanie wolę świeczki ♥
78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Nata: Nie było to prawdziwe zakochanie, bardziej takie dziecinne, więc odp. brzmi NIE. Jeszcze. ;)
Ola: Tak
79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
Nata: Becky G!!! To moja... idolka. I moim marzeniem byłoby pójść na jej koncert. Ale szczerze mówiąc to moja lista ulubionych wykonawców jest baaardzo długa, więc nie przestałabym tylko na Becky. :)
Ola: Dawida Kwiatkowskiego, Charliego Putha

80. Ostatni koncert jaki widziałaś?
Nata: Na razie na żadnym nie byłam.
Ola: nigdy nie byłam
81. Gorąca czy zimna herbata?
Nata: Gorąca
Ola: Gorąca
82. Cukier czy słodzik?
Nata: Cukier. :)
Ola: Jak na osobę kochającą słodycze przystało - cukier :D
83. Jak dobrze potrafisz pływać?
Nata: Niezbyt dobrze. xD
Ola: Dobrze
84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
Nata: Tak.
Ola: Tak
85. Czy jesteś cierpliwa?
Nata: Zależy od sytuacji, ale powiedzmy, że tak.
Ola: Często brakuje mi cierpliwości
86. DJ czy zespół na wesele?
Nata: Nie wiem, może DJ? Idk.
Ola: Chyba zespół :/
87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?
Nata: Tak. :)
Ola: Tak :3
88. Czy miałaś kiedyś operację plastyczną?
Nata: Nie.
Ola: Nie w tym życiu xD
89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
Nata: Nie jadłam oliwek.
Ola: nie jadłam ani jednych ani drugich ;D
90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
Nata: Takie proste rzeczy.
Ola: Tak, ale nie jestem mistrzem :D
91. Najlepsze miejsce na kominek?
Nata: Salon.
Ola: Salon ♥
92. Chcesz wyjść za mąż?
Nata: Tak. ^^
Ola: W przyszłości tak ♥ Obecnie mam Rhys'a, a za najlepszych znajomych Cole'a, Luke'a, Liam'a, Lukas'a, Derek'a, Steve'a, Sylvain'a, Rowan'a, Caleb'a, Cole'a, Szron'a, Henry'ego, ...
93. Jeśli masz męża, jak długo jesteście małżeństwem?
Nata: Dobre kilka lat. Patrząc na bohatera/ów książek. XD Just kidding.
Ola: Z Rhys'em już ponad rok :3 (w czerwcu minęła 1 rocznica ;D)
94. W kim podkochiwałaś się jak byłaś w liceum?
Nata: Za chwilę będzie liceum, ale jeszcze nie teraz. ;D
Ola: Obecnie jestem w gimbazie xD
95. Czy dążysz do celu `po trupach`?
Nata: Nie sądzę...
Ola: Jestem mega uparta, wiec jeśli mi na czymś zależy to tak :)
96. Czy masz dzieci?
Nata: Nie.
Ola: Nie
97. Czy chcesz mieć dzieci?
Nata: Tak.
Ola: Kiedyś
98. Ulubiony kolor?
Nata: Turkusowy/niebieski.
Ola: Czarny
99. Tęsknisz za kimś teraz?
Nata: Tak.
Ola: Tak
100. Czy chodzisz na fitness?
Nata: Nie, ale często biegam np. z bratem...
Ola: Nie, ale często biegam za kotem :D
I tak właśnie kończy się ten tag. 100 pytań i odpowiedzi. ^^
Z checią poznam również wasze odpowiedzi, więc piszcie w komentarzach!
Miłego dnia,
Nata xx









27 komentarzy :

  1. Fajne odpowiedzi, tez lubię musical ,,Mamma Mia''
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawny tag ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spanie w sukni balowej to dobry pomysł :D I zawsze chciałam tańczyc balet :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD hahah, co nie? Naprawdę? Może czas zacząć! :D :D

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł;) pytania oryginalne ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten Tag. Świetny post!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne odpowiedzi :)

    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super tag, też go kiedyś robiłam :D orzechy nerkowce to miłość 💗 wow Ola dużo nasz przyjaciół :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię czytać takie posty, super tag! :)
    http://healthycamomile.blogspot.com/2017/07/5-posikow-dziennie-prawda-czy-mit.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy tag ;)
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie sobie z tym TAGiem poradziłyście! :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne, ciekawe odpowiedzi :) Mamma mia jest super, zarówno film jak i spektakl :) pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi! I just have discovered your blog and now I am following you, I hope u can visit mine and if u like follow me back. Great post! Kisses from http://mylifeinsimplelittlewords.blogspot.com.es/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie spotkałam sie z tym tagiem, ciekawe odpowiedzi :)
    Pozdrawiam
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń